Черно-бяло разказва за вечната битка между “Добро” и “Зло”. Интересният сюжет на враждуващите крайности се развива в един дуалистично равностоен конфликт, в който впоследствие не друг, а именно хората ще вземат надмощие и ще подчертаят засилващия се драматизъм на персонажите. Хората са тези, които избират как да живеят своя живот и дори нестихващият пороен дъжд от “черно-бели” дни не ще промени силата на тяхната воля и мащаба на тяхната любов.
Фабулата се развива в естетиката на нямото кино от началото на миналия век. Живият съпровод на пиано, коментиращият симултанен дикторски текст, както и лаконичните препратки към определени образци на световното кино, превръщат представлението в един интригуващ и забавен прочит на темата за Доброто и Злото.
Отдадени на своята непрестанна борба за надмощие, Добро и Зло решават да използват, като поле за сражение света на хората. Те се озовават върху жилищна сграда в краен квартал и провокирани от обитателите на сградата, решават да ги включат в своята борба, ползвайки ги като шахматни фигури. Следват няколко поредни “партии шах”, които за голямо съжаление на сражаващите се сили неминуемо завършват с патово положение – непреодолимо равенство. Историите, които протичат между обитателите на блока, неколкократно променят своя развой, в зависимост от въздействието на едната или другата от противоборстващите си сили. Омразата и любовта придобиват все по-големи размери. Изведнъж в това “повторение” на отделните мини-сюжети се появяват цветовете – най-силното оръжие на манипулираните хора, които подхващат на свой ред игра с белите и черните фигури на доброто и злото, едно образно внушение на идеята за човека, който чрез своите действия и преценки сам управлява това, което го връхлита като съдба.
семейството на сивите хора
представят
“ЧЕРНО-БЯЛО”
екип
ирина дочева
огнян голев
емил христов
мила балева
петър пашов младши
здрава каменова
моника митева
огнян голев
емил христов
мила балева
петър пашов младши
здрава каменова
моника митева
добрин добрев додо
Comments