Skip to main content

хистерезисна крива

Хистерезисната крива представлява намагнитването на материала в зависимост от това, в колко силно магнитно поле е поставен. Тази крива представлява затворен симетричен контур. В представлението "Пеперудите са всъщност изтребители" я използваме като графично описание, което ще помага за етапите на промяна в персонажа. Елегантна раздяла в девет стъпки.

Суперстъклензмей
В устата ми хиляди парченца смях Натрошени Разбити зъби Водата спря Секунда въздух Смях. До понеделник, а?


Пред мивката – „Houston, we have a problem”
Та седя си и бъркам из помията – малко като Жак-Ив Кусто в неговата мръсна подводница – и търся парцали от предишната пяна. А там плуват корички, обелки от лук и някакви стари целувки. „Houston, we have a problem.” Все едно, не мога да ти вдигна, защото са ми мокри ръцете. Пак го натискаш да звъни телефона. НЕ МОГА ДА ВДИГНА, СЕГА МИЯ ЧИНИИ!!! Ебаси.


Търкауета
Аз съм ток. Подавам си ръка.Здрасти - аз съм най бавната светкавица на света.Преебавка съм..Аз съм остро главоболие.

Балансиране
Като сипвам, все разливам по покривката, както мразиш най-сериозно и ми дърпаш шибания чайник, ще се изгоря, ти казвам. Стаята си я избрах сама, не гледа към паркинга, не виждам колата, не ми дреме, кранът капе малко, не ми дреме. Единичната стая е по скъпа обче.

Две минути преди/след събуждане
Да, добре съм, благодаря.А като не ти се спи, опитай да ядеш, аз ям, ям всичко, което е в хладилника, на хладилника или се опита да пропълзи около него. Ето, нищо ми няма. Трябва да си измия зъбите. Момент така. Мий си зъбите, излизай – виж се с хора, лъскай – това ще те отпусне, пий – ако трябва, не ми се обаждай и всичко ще е наред.Както казах, съм добре.

Долна мъртва точка
Имахме една снимка заедно с Винсент, някъде около Коледа. Правена е на24-ти декември - облачно, температура около 10 градуса, късно следобед мистралът се усилва до почти 30 м/сек.Той е седнал на стол пред кафето, облечен в черен анцуг Aдидас, главата му е бинтована, не се е бръснал поне от две седмици. Зад него съм аз – права и леко наведена над рамото му – облечена съм в прогорения си пуловер и една смешна шапка, от двете страни на главата си съм вдигнала и държа отрязаните му уши, които ми бяха накапали пуловера. Двамата се смеем.

Стартиране
Без теб съм по-скъпа, значи ли това, мили мой, че ти си моето намаление? Сезонно отстъпление? Сгрешен шев или пропуснато копче?
Tuning
Ще ми махаш от кея, не плачи – голямо момче си вече. А аз от вчера съм свръхзвукова. Стартирам ниско, завивам рязко, прекалено бърза съм за теб, зайо. Смея се след теб и пея след теб, пия и пуша след теб. Ще чуеш сърцето ми – бас от прозорците на селско Бe Ем Ве. Прекалено силно бие за теб. Приятен ден, скъпи

Пеперудите са всъщност изтребители
Леко и меко е сърцето ми – не спира. Като миксер е. Сузуки. Вкарва яко обороти, на завоя има куки.Дишам асфалта на 3 000 градуса. Гледам уморено в земята. Сипвам лед в чашата. Целувам си пръстена – за късмет.Целуваш ме мене –ураган с пеперудени крила.Дават ни по новините.Шубе такова... виде ли сега, че пеперудите са всъщност изтребители.

Comments

flummo said…
великанско!

Popular posts from this blog

ОСТАЛГИЯ - авторски театрален проект

  "ОСТАЛГИЯ" - авторско представление Участници: Огнян Голев – актьор  Теодора Дончева – художник  Павел Терзийски – музикант Текст и постановка: Огнян Голев Там където хората не говорят за миналото си, то привидно не съществува, нещо като измислена (фалшива) амнезия. Как обаче това рефлектира върху взаимоотношенията между поколенията. Защо бленуваната промяна не настъпва, след като се борим да сме свободни? Какво трябва да направим, че да сме щастливи там където сме родени в ситуация на животинска борба за оцеляване?  Защо е нужно да се кланяме на измислени от нас богове, като Топлофикация? Къде съм аз в това, което ми предначертават, там където аз решавам живота си? Пространство за гледни точки по тези въпроси дава експериментален театрален проект Осталгия. Една история за времето на възможностите. Проектът е реализиран с финансовата подкрепа на Министерство на Културата. Проект ОСТАЛГИЯ  е седми авторски проект...

александър даниел - музикант

Александър Андрей Даниел барабанист и композитор "nqkude okolo godina predi da zapochne "praveneto" na tova predstavlenie, Irka mi podhvurli che e zapochnala da hodi na trenirovki po tanci /salsa ili neshto takova, ne sum siguren...hhh. okaza se che v glavata i se vurti neshto... razkaza na kratko kakvo zamislq. iskashe i se da napravi predstavlenie , v koeto da ima mnogo dvijenie i barabani ... neshto novo i silno. na men razbira se mi se stori mnogo interesno i vednaga se navih na tozi experiment. tova si e chisto predizvikatelstvo..hahah! minaha nqkolko meseca , v koito nishto ne se sluchi... no vsushtnost ne beshe tochno taka... prez tova vreme Irka podgotvqshe cqlata rabota. beshe predlojila na Svetlyo da rabotim zaedno.kum ekipa se prisuedini i Tonkata, koito beshe pravil scenografiqta na "Za jenata otsreshta". rabotata stavashe debela...kato se ima predvid che i Ogi beshe zamesen oshte ot samooooto nachalo...i taka ekipa beshe subran na rabotna vec...

ЕдноВременно - сюита за танц в сегашно, бъдеще и минало време

КУПИ БИЛЕТ ЗА  23 СЕПТЕМВРИ - ТОПЛОЦЕНТРАЛА „ЕдноВременно – сюита за танц в сегашно, бъдеще и минало време“  музикално–танцов пърформанс  Премиера: 18 май 2025, 19:00 ч., в Зала 2 на РЦСИ Топлоцентрала Втора премиера: 15 юни 2025, 19:00 ч. в Зала 2 на РЦСИ Топлоцентрала Първо следпремиерно представление: 09 юли 2025, 19:00 ч. в Зала 2 на Топлоцентрала Представление: 23 септември 2025, 19:00 ч. в Зала 2 на РЦСИ Топлоцентрала Представление: 26 октомври 2025, 19:00 ч. в Зала 2 на РЦСИ Топлоцентрала Представление: 26 ноември 2025, 19:00 ч. в Зала 2 на РЦСИ Топлоцентрала Представление: 03 декември 2025, 19:00 ч. в Зала 2 на РЦСИ Топлоцентрала ЕдноВременно представя съвременна сюита, която обединява танц и музика в три свързани части, изследващи възприятието за времето. Като тръгва от цикличната форма на сюитата, пърформансът съчетава интерпретирани на живо сюити за виолончело и менуети от Й. С. Бах с авторска музика, електронни звукови текстури и ударн...